5 Temmuz 2010 Pazartesi

Karpuza Alaka.

Karpuzu severiz çünkü karpuz karpuzdur.Karpuz yalan söylemez mesela.Diğer meyvelerde söylemez ama karpuzda söylemez.
O bir ana,o bir baba,o bir bacı.
İşe duygusal yaklaşıyorum ben.Düşen her çekirdek için üzülebiliyorum.Başka şeylerede üzülüyorum ama onada üzülüyorum.
Mesela bizim sitede bi çocuk var kimse onunla oynamıyo havuzda.Çok mutsuz.Ona üzülüyorum.
İnsanım neticede bişeylere üzülüyorum işte.
Neeeyse.
Başka meyvede severim.Ama karpuz başkadır.Vurunca ne mal olduğunu anlarsın mesela.İnsanoğlu öylemi.Kimsenin kafasına vurarak ne mal olduğunu anlayamazsın mesela.
Budur yani.
Karpuzu seversen oda seni sever.
Düzgün yersen üzerine damlamaz mesela.
Tadıda güzeldir.
Karpuzu sevmeyen yoktur hani.
Bü yüzden severim ben karpuzu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder